Share:
Notifications
Clear all

Escrocherii imobiliare - inchirieri apartamente


Forum Admin
(@adm_forum)
Membru
Data:: acum 6 luni
Postari: 35
Topic starter  

Sunt mai multe modalitati la care se apeleaza in piata imobiliara a inchirerilor pentru a insela persoane de buna credinta, vom prezenta in randurile de mai jos doua dintre ele, una dintre ele se refera la cei care cauta un apartament de inchiriat ( 1.)  iar cealalta la cei care au un apartament de inchiriat (2.)

(1.) Atentie de la cine inchiriezi apartamentul ! 

Multi reusesc sa inchirieze proprietati pe care  nu le detin iar clientii se grabesc sa achite contravaloarea chiriei si a garantiei ca sa nu piarda oferta. Modalitatea este una simpla, escrocheria se bazeazape faptul ca atunci cand cineva detine cheile unui apartament, cei aflati in cautarea unui apartament de inchiriat nu verifica daca cel care le prezinta apartamentul este si proprietarul acestuia. Acelasi apartament este inchiriat la mai multe persoane. In momentul predarii, falsul proprietar este de negasit, acest lucru se intampla dupa ce a incasat chiria si garantia de la mai multe persoane. 

 

(2.) Clientul care trimite un ordin de plata cu numele beneficiarului gresit ( intentionat) 

Aceasta escrocherie se bazeaza pe sistemul de plati online acceptat de majoritatea proprietarilor apartamentelor de inchiriat. Un potential chirias, face o vizionare la un apartament de regula mobilat si utilat, lasand o impresie foarte placuta, spunand ca ii place apartamentul vrea sa intre in posesia cheilor cat mai repede solicitand contractul de inchiriere pe email, spunand ca odata cu contractul sa ii fie trimis si contul bancar al beneficiarului (proprietarului ) pentru a achita chiria si garantia. Solicita proprietarului cheile cat mai rapid. Proprietarul ii da cheile, acesta trimitand contractul de inchiriere si contul bancar pe email. Pentru a castiga timp si a nu da de banuit, chiriasul ii trimite un ordin de plata cu suma aferenta corecta ( cuantumul chiriei si garantiei ) dar cu numele beneficiarului gresit ( intentionat). Beneficiarul poate sa observe sau nu aceasta eroare. Timpul trece beneficiarul constata ca suma nu a fost virata in contul sau si il contacteaza pe chirias. Chiriasul raspunde si spune ca va efectua o noua plata pentru a mai castiga timp, dupa care nu mai raspunde la telefon si nici la email. Proprietarul se duce la apartament si poate gasi sau nu cheile sub presul apartamentului. 

 

 

Acest subiect a fost modificat acum 4 luni de Forum Admin

Quote
Share: