Share:
Notifications
Clear all

In goana dupa clienti, cartelele prepay sunt transformate in abonamente la punctele de lucru ale partenerilor operatorilor de telefonie mobila, nu de putine ori clientul nu intelege dar semneaza contractulul


Forum Admin
(@adm_forum)
Membru
Data:: acum 3 luni
Postari: 33
Topic starter  

In goana dupa clienti si comisioane unii din partenerii operatorilor de telefonie mobila ce activeaza in Romania, profita de clientii care ii viziteaza in magazinele deschise cu diverse probleme aparute la cartelele prepay sau la telefoanele mobile ale acestora. Se profita in special de persoanele in varsta mai putin in pas cu tehnologia si intelegerea principiului de functionare a unui telefon mobil. Un exemplu clar este dat de un om in varsta (un bunic )  care putea doar sa receptioneze apeluri pe o cartela prepay, dar nu putea sa efectueze apeluri, atunci cand incerca sa efectueze un apel ii intra un mesaj automat al operatorui care ii spunea ca serviciul de apelare a fost momentan restrictionat indrumandu-l sa contacteze operatorul la un numar de telefon unde nu avea posibilitatea de a intra in contact cu un reprezentant al acestuia si nici de a remedia problema prin intermediul robotului sau a meniului rapid. Acest fenomen se intampla desi cartela avea suficiente credite pentru efectuarea apelurilor pe langa optiunea activa valabila. Bineinteles ca a mers in primul magazin unde a vazut sigla operatoruli de telefonie (fiind convins in acel moment ca este una din reprezentante )  pe care il alesese prin cumpararea cartelei prepay initial. Acolo s-a pus un "diagnostic" direct fara a se verifica nimic " problema este telefonul care este foarte vechi...." Va vom da un telefon nou, reveniti in 15 minute sa va dam un telefon nou si lasati actul de identitate sa ii facem o copie xerox impreuna cu telefonul "vechi". De buna credinta a revenit in 15 minute, a inmanat solicitantului cartea de identitate pentru o copie si a revenit, timp in care i-a fost pregatit un contract de 12 pagini aferent unui abonament lunar in cuantum de X Euro , o factura asezata deasupra contractului de 12 pagini a unui telefon nou ( din acceasi gama cu taste ca si cel vechi...). Multi dintre bunicii nostrii nu stiu ca in interiorul telefonului se afla o cartela SIM si ii este alocat un numar de telefon si  nu aparatului de telefonie mobila in sine. Semnati aici si veti primi noul telefon. Domnul in varsta a intrebat 12 pagini pentru un telefon ? dar a semnat. Dupa ce a semnat posesorul fostei cartele prepay acum transformata in abonament fara a i se explica nimic, acesta doreste sa probeze noul telefon sa vada daca acum functioneaza, aceasta functioneaza.... Doreste sa achite factura aferenta noului telefon, iar cei din magazin ii spun ca se achita singur, prin plata si ca nu este nevoie. Domnul in varsta pleaca nedumerit din magazin crezand ca a rezolvat problema. Ajunge acasa si citeste cu ajutorul ochelarilor ceea ce a semnat si cere ajutorul copiilor vecinilor pentru explicatii acolo unde nu intelege. Acum este lamurit, a semnat un contract aferent unui abonament pe 24 de luni in valoare de 9 euro cu oclauza ca daca doreste rezilierea unilaterala trebuie sa plateasca 18 % din valoarea totala abonamentului (24 luni ) . Merge din nou acolo si politicos le explica ca el nu doreste asa ceva si doreste rezilierea contractului iar doamna din magazin ii spune " Nu se poate " ii explica ca el nu doreste asa ceva iar "doamna "  de acolo ii spune  " noi asa am inteles " Si uite asa un bunic este pus pe drumuri si devine abonatul unui operator de telecomunicatii fara voia lui si toate acestea pentru un comision al partenerului operatorului implicit al vanzatorului acestuia.......

PS : in abonament a fost inclus si servicul de internet la un telefon pentru seniori cu taste....... Bineinteles ca telefonul vechi functioneaza cu noua cartela SIM..... 

 

 

 

Acest subiect a fost modificat acum o lună de Forum Admin

Quote
Share: